Využijte dopravu zdarma při nákupu nad 2000,- nebo osobní odběr zdarma

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář k vyplnění a tisku: Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:             joana.cz

Společnost:                         JOANA s.r.o.

Se sídlem:                           zde vyplňte sídlo společnosti

Adresa provozovny:             OD Labe, 1. patro, Revoluční 2732/9, 400 01 Ústí nad Labem

IČ:                                      06378901

E-mailová adresa:                info@joana.cz

Telefonní číslo:                    777028378

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:       

Moje adresa:                      

Můj telefon a e-mail:            

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne ................. jsem ve Vašem obchodě joana.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt vykazuje tyto vady: .........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................(zde je třeba vadu podrobně popsat).

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: ................................................................................................................................................................ ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání/obdržení:
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky byly zaslány způsobem: ...................................

a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu uveďte číslo účtu) ...............................

 

V ................................. Dne ..................................

 

                                 
______________________________________

                            (podpis)

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. ......................................

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy o