Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář k vyplnění a tisku: Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: joana.cz
Společnost: JOANA s.r.o.
Se sídlem: zde vyplňte sídlo společnosti
Adresa provozovny: OD Labe, 1. patro, Revoluční 2732/9, 400 01 Ústí nad Labem
IČ: 06378901
E-mailová adresa: info@joana.cz
Telefonní číslo: 777028378
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ................. jsem ve Vašem obchodě joana.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt vykazuje tyto vady: .........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................(zde je třeba vadu podrobně popsat).
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: ................................................................................................................................................................ ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání/obdržení:
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky byly zaslány způsobem: ...................................
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu uveďte číslo účtu) ...............................
V ................................. Dne ..................................
______________________________________
(podpis)
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. ......................................
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy o